دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷ ۲۸۳
چچ
پیام تسلیت کارکنان تفتا

پیام تسلیت کارکنان تفتا

شهادت رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان خدوم کشور عزیزمان ضایعه‌ای درناک و غم‌افزا است؛

فقدانی دردناک که جمعی از فرزندان این مرزو بوم را گلچین کرد و به آرزوی همیشگی‌شان که شهادت در راه وطن و اسلام بود، رساند. ملت بزرگ ایران در طول تاریخ خود به‌ویژه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی بارها و بارها با اتفاقات ناگواری از این دست مواجه شده‌ و هر بار نیز با اتکا و اتکال به نیروی ایمان و در سایه فرهنگ و اعتقاداتشان توانسته‌ جای خالی قهرمانان و خادمان این مرز و بوم را با نسلی دیگر از دلسوزان پرورش یافته در دامان ایران عزیز پر کند. این بار نیز بدون شک با همان اعتقاد و باور در امتحان فقدان رئیس جمهوری و دیگر مسئولان همراهش، سربلند و سرافراز خواهد بود و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب گفته‌اند هیچ نگرانی و دغدغه‌ای برای ادامه راه انقلاب و موفقیت‌های ایران عزیز وجود نخواهد داشت.
کارکنان هلدینگ فناروی و نوآوری بانک تجارت(تفتا) نیز به عنوان جمعی کوچک از سیل خروشان مردم دلسوز ایران اسلامی ضمن تسلیت به تمامی داغداران این حادثه ناگوار و همدردی با خانواده‌های عزیزان شهید، خود را در این غم، شریک و سهیم می‌دانند و برای علو درجات شهدای خدوم کشور دست به دعا برمی‌دارند.

آدرس کوتاه شده: