چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۰:۳۶ ۲۳۴
چچ
محمد رسول کاظمی سرپرست شرکت تجارت شایان شد

محمد رسول کاظمی سرپرست شرکت تجارت شایان شد

محمد رسول کاظمی نجف‌آبادی با حکم مدیرعامل هلدینگ تفتا و موافقت هیئت‌مدیره به‌عنوان سرپرست شرکت سامانه کسب‌وکار فناوری تجارت شایان منصوب شد.

محمد فرجود مدیرعامل هلدینگ فناوری و نوآوری بانک تجارت در مراسم تودیع و تکریم مدیرعامل پیشین و سرپرست جدید شرکت تجارت شایان گفت: مسیری که شرکت طی یک سال اخیر با مدیریت کسری دولتخواهی و همراهی هیئت‌مدیره طی کرد، مسیری روبه‌رشد و هم‌راستا با اهداف و نیازهای بانک تجارت بود. این موفقیت‌ها در حالی حاصل شد که سال گذشته در همین حدود زمانی، تردیدهایی در مورد ادامه راه این شرکت وجود داشت؛ ولی امروز تصویر متفاوت و موفقی از تجارت شایان در بانک تجارت و اکوسیستم به وجود آمده است. به ویژه محصول اکوتام این شرکت به یکی از بهترین پلتفرم‌های زنجیره‌ای و مدیریت اعتبار شرکتی در کشور تبدیل شده است.
فرجود ادامه داد: خروج آقای دولتخواهی به دلیل برنامه‌های شخصی ایشان بوده و امیدواریم همچنان در کنار شرکت شایان تجارت باشند. آقای کاظمی از همکاران باسابقه تجارت شایان و از جمله افراد اثرگذار در پیشرفت شرکت هستند و امیدواریم در سمت جدید هم تمام تلاش خود را برای ارتقای شرکت و توسعه خدمات آن به کار ببندد.
مدیرعامل تفتا در تشریح اولویت‌های تجارت شایان گفت: انتظارات از شرکت بالا رفته است و کارهای زیادی باید انجام شود تا در حوزه بانکداری تجاری و شرکتی ابزارهای متنوعی در اختیار بانک تجارت قرار بگیرد.

آدرس کوتاه شده: