دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶ ۲۳۴
چچ
علی حکیم جوادی به تفتا پیوست

علی حکیم جوادی به تفتا پیوست

دکتر علی حکیم جوادی طی مراسمی با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران شرکت تفتا، جایگزین بهزاد درگاهی در هیئت‌مدیره این شرکت شد.

محمد فرجود مدیرعامل تفتا در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور حکیم جوادی در جمع هیئت‌مدیره گفت: بسیار امیدواریم تجربه و دانش دکتر حکیم جوادی به تحقق برنامه‌های هلدینگ کمک کند و بتوانیم انتظاراتی که از مجموعه ما به وجود آمده است، برآورده کنیم.
وی افزود: حضور آقای درگاهی در هیئت‌مدیره تفتا، یکی از نقاط ثقل ما بود چرا که با وجود مشغله‌های فراوانی که در بانک داشتند همواره به حل چالش‌ها دلسوزانه کمک می‌کرد.
در ادامه این مراسم بهزاد درگاهی با تشکر از همکاری تمامی اعضای هیئت‌مدیره تفتا طی دوره حضورش گفت: بدون تردید هلدینگ تفتا طی دو سال اخیر جسارت بانک تجارت را برای ورود جدی به حوزه فناوری و کسب‌وکارهای نوین افزایش داده است.
مدیر روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه‌های اجتماعی بانک تجارت ادامه داد: هلدینگ تفتا به شکل آشکاری متحول شده و جایگاه بسیار بهتر و محکم‌تری در بانک تجارت پیدا کرده است. این تحولات مثبت بدون شک محصول مدیریت درست، دقیق و حضور هیئت‌مدیره‌ای کاربلد و فنی است که افتخار همکاری با آنان را داشتم.
درگاهی افزود: هلدینگ تفتا و شرکت‌های آن امروز در اکوسیستم کاملاً شناخته شده هستند و به‌عنوان یکی از بازیگران مطرح نقش‌آفرینی می‌کنند. امیدوارم این مسیر با حضور دکتر حکیم جوادی و حمایت اعضای دیگر هیئت‌مدیره همچنان با سرعت و موفقیت دنبال شود.
دکتر حکیم جوادی از چهره‌های شناخته شده اکوسیستم بانکی و فین‌تک کشور است که سمت‌های مختلفی مانند معاونت وزیر ارتباطات، ریاست سازمان فناوری اطلاعات، مدیرعاملی هلدینگ بهسازان فردا و هلدینگ صاد را در کارنامه خود دارد. او در انتخابات اخیر سازمان نصر تهران بیشترین آرا را به خود اختصاص داد و به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره این نهاد صنفی انتخاب شد.

آدرس کوتاه شده: