شرکت تکنو تجارت
۱۳۷۴
چچ
شرکت تکنو تجارت

شرکت تکنو تجارت

تکنو تجارت در سال 1394 به عنوان مرکز تخصصی بانک تجارت برای ورود به اکوسیستم نوآوری و با هدف سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف همچون فین‌تک و به منظور تکمیل زنجیره ارزش بانک تجارت ایجاد شد. با توجه به شرایط بازار و ماهیت فعالیت‌های بانکی، تکنو تجارت در نظر دارد فعالیت‌های خود را به سمت سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فناوری محور با ترجیح فین‌تک و فناوری‌های مورد نیاز بانک تجارت سوق دهد. تکنو تجارت دارای بخش سرمایه‌گذاری خطرپذیر و همچنین شتاب‌دهنده و استارت‌آپ استودیو است که برای ارزیابی، تجزیه و تحلیل و سرمایه‌گذاری در تیم‌ها و استارت‌آپ‌های برجسته و نوآور همکاری می‌کنند. تکنو تجارت تعامل و همکاری با اکوسیستم نوآوری و استارت‌آپی ایران را مدیریت و بیش از 10 سرمایه‌گذاری موفق در حوزه فین‌تک و صنایع وابسته انجام داده است.

تکنو تجارت در سال 1394 به عنوان مرکز تخصصی بانک تجارت برای ورود به اکوسیستم نوآوری و با هدف سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف همچون فینتک و به منظور تکمیل زنجیره ارزش بانک تجارت ایجاد شد.

با توجه به شرایط بازار و ماهیت فعالیت‌های بانکی، تکنو تجارت در نظر دارد فعالیت‌های خود را به سمت سرمایهگذاری در حوزه‌های فناوری محور با ترجیح فین‌تک و فناوری‌های مورد نیاز بانک تجارت سوق دهد.

تکنو تجارت دارای بخش سرمایه‌گذاری خطرپذیر و همچنین شتاب‌دهنده و استارت‌آپ استودیو است که برای ارزیابی، تجزیه و تحلیل و سرمایه‌گذاری در تیم‌ها و استارت‌آپ‌های برجسته و نوآور همکاری می‌کنند.

تکنو تجارت تعامل و همکاری با اکوسیستم نوآوری و استارت‌آپی ایران را مدیریت و بیش از 10 سرمایهگذاری موفق در حوزه فینتک و صنایع وابسته انجام داده است.

تکنو تجارت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در توسعه کسب‌و‌کارهای فین‌تک در کشور در زمینه‌های زیر فعالیت می کند:

  • راه‌اندازی استودیو
  • سرمایه‌گذاری خطرپذیر
  • ارائه خدمات تجاری و توسعه بازار برای استارت‌آپ‌ها
  • رشد و شتاب‌دهی استارت‌آپ‌ها
  • ایجاد مراکز نوآوری تخصصی حوزه فین‌تک

کارخانه نوآوری تجارت

کارخانه نوآوری تجارت به عنوان یک مرکز تخصصی نوآوری با استراتژی پوشش کامل زنجیره ارزش فین‌تک و خدمات مرتبط با آن راه‌اندازی شد.

این مرکز با هدف میزبانی از استارت‌آپ‌ها و تیم‌های تخصصی در فضایی به مساحت حدود 11000 متر مربع تاسیس شده است و مجموعه کاملی از خدمات تکمیلی تجاری شامل سرمایه‌گذاری، هاب شتاب‌دهندگی، استودیو استارت‌آپ، فضای کاری اشتراکی و اختصاصی و فضای اختصاصی را برای سرمایه‌گذارها، مراکز آموزشی و کنفرانس و سایر بخش‌های تخصصی ارائه می‌دهد. فاز اول این مجموعه در سال 1401 راه اندازی شده و فاز دوم آن در حال راه‌اندازی است.