شرکت چابک تجارت
۲۹۱۳
چچ
شرکت چابک تجارت

شرکت چابک تجارت

هدف اصلی چابک تجارت که در سال 1392 تأسیس شد، ایجاد زیرساخت برای باشگاه مشتریان بانک تجارت و بهبود تعاملات بین بانک و مشتریان خود بود که امروزه حدود 9 میلیون مشتری دارد. چابک تجارت همچنین تمامی مراکز پشتیبانی و تماس بانک تجارت اعم از مراکز تماس بانکی خرده فروشی و شرکتی را مدیریت می‌کند. چابک تجارت همچنین مسئولیت طیف وسیعی از خدمات بازاریابی بخش بانکی از جمله خدمات شعب را بر عهده دارد.

هدف اصلی چابک تجارت که در سال 1392 تأسیس شد، ایجاد زیرساخت برای باشگاه مشتریان بانک تجارت و بهبود تعاملات بین بانک و مشتریان خود بود که امروزه حدود 9 میلیون مشتری دارد.

چابک تجارت همچنین تمامی مراکز پشتیبانی و تماس بانک تجارت اعم از مراکز تماس بانکی خرده فروشی و شرکتی را مدیریت می‌کند.

چابک تجارت همچنین مسئولیت طیف وسیعی از خدمات بازاریابی بخش بانکی از جمله خدمات شعب را بر عهده دارد.

حوزه‌های کلیدی فعالیت:

  • ارائه خدمات باشگاه مشتریان
  • ایجاد مراکز تماس مشتریان و مراکز پشتیبانی عملیات
  • بازاریابی خدمات بانکی
  • ارائه خدمات پشتیبانی ویژه به مشتریان VIP
  • ارائه خدمات آموزشی برای مشتریان خرد و شرکتی بانک‌ها.