شرکت ایران‌کیش
۳۴۰۴
چچ
شرکت ایران‌کیش

شرکت ایران‌کیش

شرکت «کارت اعتباری ایران کیش» با هدف ارائه خدمات پرداخت و خدمات اعتباری در سال 1382 آغاز به کار کرد و در حال حاضر در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک، ارائه زیرساخت‌ها و ابزارهای پرداخت و همچنین ارائه انواع راهکارهای پرداخت و اعتبار، فعالیت می‌کند. «ایران کیش» مجوز ارائه خدمات پرداخت (PSP) را در سال 1385 از بانک مرکزی کشور دریافت کرد و در سال‌های اخیر همواره یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در ایران بوده و دومین شبکه تجاری بزرگ برای دستگاه‌های کارت‌خوان در کشور را در اختیار دارد. شرکت «ایران‌کیش» در حوزه خدمات دیجیتال و فین‌تک نیز محصولاتی همچون ریال دیجیتال، بازارچه تجارت، صنعت‌یار و کالابرگ الکترونیکی را ارایه کرده است.

شرکت «کارت اعتباری ایران کیش» با هدف ارائه خدمات پرداخت و خدمات اعتباری در سال 1382 آغاز به کار کرد و در حال حاضر در حوزه خدمات پرداخت الکترونیک، ارائه زیرساخت‌ها و ابزارهای پرداخت و همچنین ارائه انواع راهکارهای پرداخت و اعتبار، فعالیت می‌کند. «ایران کیش» مجوز ارائه خدمات پرداخت (PSP) را در سال 1385 از بانک مرکزی کشور دریافت کرد و در سال‌های اخیر همواره یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده خدمات پرداخت در ایران بوده و دومین شبکه تجاری بزرگ برای دستگاه‌های کارت‌خوان در کشور را در اختیار دارد.
شرکت «ایران‌کیش» در حوزه خدمات دیجیتال و فین‌تک نیز محصولاتی همچون ریال دیجیتال، بازارچه تجارت، صنعت‌یار و کالابرگ الکترونیکی را ارایه کرده است.

زمینه‌های فعالیت

  • ارایه انواع راهکارهای پرداخت و خدمات اعتباری
  • توسعه و پشتیبانی انواع پایانه‌های فروشگاهی و سایر ابزارهای پرداخت
  • خدمات پرداخت نوین (درگاه اینترنتی، موبایل و کدهای دستوری)
  • ابزارهای نوین پرداخت دیجیتال
  • خدمات تعمیر و نگهداری پایانه‌های فروش