/ پروژه‌ها / بانکداری متمرکز

بانکداری متمرکز

سیستم بانکداری الکترونیکی یکپارچه سیستمی است که کلیه محصولات و خدمات بانکی و عملیات راهبری و مدیریت آنها را از طریق دسترسی به پایگاه داده‌های مشترک و متمرکز در قالب یک سیستم ارایه می‌کند که انعطاف پذیری این سیستم و مشتری محوری از ویژگی‌های مهم آن است.

شرکت تفتا با درک نتایج حاصل از راه‌اندازی سیستم‌های جامع بانکی به منظور توسعه بانکداری الکترونیکی در بانک تجارت که در مواردی همچون: افزایش رضایتمندی مشتریان از طریق ارایه محصولات و خدمات متنوع، افزایش بهره‌وری عملیاتی، افزایش کارایی و بهره‌وری منابع انسانی، مدیریت هزینه‌های عملیاتی و نگهداشت و توانایی بیش‌تر در تبعیت و انطباق با الزامات قانونی داخلی و خارجی نمود می یابد، دستیابی به این توانمندی را در زمره اولویت‌های خود قرار داده و در تلاش است با ایجاد زیرساخت‌های اطلاعاتی و عملیاتی مناسب جهت تصمیم‌گیری و دسترسی به اطلاعات (درون سازمانی و برون سازمانی)، بهبود توانایی پاسخگویی به نیازها و تغییرات بازار، افزایش سرعت پاسخگویی و روان‌سازی فرآیندها، افزایش توان ارزیابی عملکرد  شعب، ایجاد توانایی رهگیری و پیگیری مشتریان، محصولات، کاربران، اسناد، مستندات، و تراکنش‌ها، براساس انواع شاخص‌های بازیابی و افزایش قابلیت نظارت بر عملیات بانکی اقدام نماید.

برای اطلاع از اقدامات صورت گرفته در این حوزه می توانید به اینجا مراجعه نمایید.


میزان بازدید: 136   امتیاز این صفحه: 0

عضویت در خبرنامه

آمار بازدید       امروز: 67    ديروز: 124    اين ماه: 855    تاکنون : 280131